1. Haberler
  2. Siyaset
  3. ‘YARI YIL TATİLİNİZİ İYİ DEĞERLENDİRİN’

‘YARI YIL TATİLİNİZİ İYİ DEĞERLENDİRİN’

Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Başkan Koçal mesajında; öğrencilerin ve öğretmenlerin yarı yıl tatilini iyi değerlendirerek dinlenmeleri gerektiğini belirtti. İkinci dönemin tüm öğrenciler ile eğitim camiası açısından zorlu geçeceğine değinen Başkan Koçal, öğrencilere hitaben mesajında şu cümlelere yer verdi; “2009-2010 Eğitim ve Öğretim yılının ilk yarısı bugün tamamlanmaktadır. 8 Şubat  Pazartesi gününe kadar sürecek tatil boyunca öğrencilerimizin iyi dinlenmelerini, ikinci dönem başlayacak zorlu sınav maratonuna hazır olmalarını öneriyorum. Yarı yıl tatili, bu maraton öncesi biraz dinlenme, biraz da geriye bakarak gözden geçirme adına iyi bir imkan. İkinci yarı yıl ile birlikte özellikle üniversite sınavına girecek olan öğrencilerimizi daha da zorlu bir takvim bekliyor. Ülke genelinde yapılan sınavlarda başarılı sonuçlar elde etmeye alışmış kent yöneticileri olarak, öğrencilerimizin yine bizleri gururlandıracağına yürekten inanıyorum. Siz değerli yavrularımızın bu dinlenme fırsatını iyi değelendireceğine eminim. Başta sizlere emek veren değerli öğretmenlerimize ve sizlere iyi tatiller diliyorum.” 

‘YARI YIL TATİLİNİZİ İYİ DEĞERLENDİRİN’
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Yalova Atakent Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!